студія Кузня Мрій
Весілля Весільні фотографи
Історія кохання
Нічого не буває просто так... (LoveStory)
Лист для батьків
Не рекомендую
Це - шарашкіна контора. Весілля було на початку вересня мали отримати матеріал у листопаді, але отримали його лише у лютому. Насправді початок роботи над нашим весіллям почався лише в кінці січня і за декілька дній було зроблено. Але так як оператор змонтував відео на свій розсуд, і не врахував побажання замовників, які були оговорені і прописані у листуванні, прийшлося переробляти відео. Матеріал ми отримали за посиланням на fex.net, але через технічні проблеми, попросили передати матеріал ще на флешці, і надати на неї чек. Перед тим як забрати флешку, оператор запевнив, що чек є. Флешка на 16Gb коштувала 350грн, в половину більше її реальної вартості. Але чек він не надав.Так як флешку забирали не ми, а батьки. Після цього розмовляючи з оператором ,в нього видирає слухавку його дружина і починає погрожувати, що вона знає де ми живемо, що в нас будуть проблеми, і що вона нам ще влаштує(хоча про те що за флешку не буде оплачено ніхто не казав)
Погрози та затримка роботи над відео гарантовані
1) Нам затримали опрацювання матеріалу на 6 місяців (у вересні було весілля, мали отримати відео у листопаді, а отримали у лютому) 2) Брехня і провали у пам’яті оператора (постійно відбріхувався, що відео ми скоро отримаємо) 3) Погрози від дружини і приниження гідності клієнтів (було договорено про передачу матеріалу на флешці, і попросили чек. Оператор, запевнив, що він в нього є. На ділі його не було, і звичайна флешка на 16 Gb коштувала 350 грн, ми попросили чек, після чого готові оплатити флешку.) 4) Не професіоналізм, наглість та неякісне надання послуг. *якість відео та кліпу добра, але з якістю послуг та спілкування з клієнтами все на 0 рівні. Не раджу нікому співпрацювати з «Країною мрій»
продовження
Ще хочеться додати те, що дуже багато часу було змарновано на розмови і переписки з Вікторією, коли вона спочатку хотіла одне, потім третину попросила видалити і замінити. Згоден, перед вами було два дуже об'ємних весілля, про які я Вас проінформував, вибачився за затримку. Обробка Вашого весілля розпочалась ще в грудні, а не " в кінці січня і за 2 дні" Щодо флешки - (Kingston DataTraveler SE9 G2 USB3.0) - це дійсно дуже якісна і надійна флешка, в метал. корпусі, дуже швидка... думаю потрібно було по перше: купити найдешевшу китайську флешку, повільну, одноразову, за 200грн, але в магазині, щоб був чек. Ви мені написали щоб я купив флешку на вайбер в суботу в післяобідній час, коли я був за містом, і купити її не було змоги. В неділю зранку пройшовся по магазинам, і нормальної надійної і швидкої флешки не знайшов. Або USB2.0, або пластиковий одноразовий китай...
продовження2
Проходячи повз "ларьочок" на вітрині побачив данну флешку. Звісно ціна трохи завищена, але якби Ви хоча б спробували ввести назву в будь-який пошук - одразу побачили б її ціну( а не "в половину менша") З приводу чека - так, недочув так як був в дорозі, але за домовленістю з пані Вікторією я повинен на наступний день підійти в той самий кіоск, і попросити в них чек. ДО РЕЧІ, ЧЕК БУВ НАДАНИЙ НА СЛІДУЮЧИЙ ДЕНЬ!!! Коли спілкувались по телефону - кілька разів прозвучало питання чи розрахуються за флешку, на що не було чіткої відповіді а все "вокруг да около". Звісно у дружини трішки здали нерви, так як вона чула всю розмову. І під фразою "я знаю де ви живете" малось на увазі що якщо замовниця не поверне кошти які винна, то вона сама прийде щоб подивитись їй в очі, хоча і так було зрозуміло, що ніхто нікуди їхати не збирався...
тепер точно фінал )))
Ще хочеться додати те, що дуже багато часу було змарновано на розмови і переписки з Вікторією, коли вона спочатку хотіла одне, потім третину попросила видалити і замінити. Цей час що був витрачений на бесіди, а зараз на відпис до відгуку, був би присвячений обробці та монтажу наступного після Вас весілля... Ось і відео з данного весілля: https://www.youtube.com/watch?v=n-8p3QeR4ps
Цікавий коментар, але не зовсім правдивий! )
Шановна пані Вікторіє Послуги відеозйомки Вам були надані повністю і в повній мірі. Якісно і професійно! Обробка матеріалу та монтаж фільму та кліпу також якісний і професійний! Коштів більше ніж ми обговорювали з Вами НІХТО З ВАС НЕ БРАВ!!! Затримка віддачі матеріалу була, за яку я кілька разів вибачився, більш того, щоб подякувати за терпіння та порозуміння була замовлена для Вас весільна дерев'яна коробка для флешки та фото з лазерною гравіровкою... Цікаво, де ж проявилась "наглість", "неадекватність", і тд?.. З запам'ятовуванням проблем немає, адже всі побажання щодо відео були виконані!!! Ви спочатку забули музику скинути яку бажаєте в фільм включити, ссилаючись на нестачу часу, потім ми з вами довго обговорювали що в кліп буде входити. Ви забажали ВСЕ весілля... ну да ладно!... Це вже "з пустого в порожнє"...
майже фінал)
Підсумок: 1) затримка була, за яку я неоднократно вибачився, та підготував приємний бонус 2) Де була брехня провали і тд - так і не зрозуміло... 3) Погрози - це дуже гучно сказано, а з приводу приниження гідності клієнта - брехня!!! І до чого тут флешка до приниження гідності? Незрозуміло... (Чи Ви хотіли безкоштовно флешку? Якщо так, чому не відповіли прямо з чітким формулюванням, а не "вокруг да около"?) 4) Наглість - цікаво де? непрофесіоналізм та неякісне надання послуг - брехня. (Затримка була, але все виконано якісно і професійно) Якщо якість послуг та спілкування з клієнтом на 0 рівні, чому ж Ви замовили відео на весілля??? Ви ж просили номера попередніх замовників, ще відео з різних весілль, спілкувались з ними... "цікава" ситуація...
фінал 1 - продовження
Підсумок: 1) затримка була, за яку оператор неоднократно вибачився, та підготував приємний бонус, який ми не бачили і тим паче не отримали, бо він забув його вдома. 2) Провали у пам'яті з датою весілля, з бонусом, який був забутий вдома. 3) Погрози - цитую :’Я знаю де ви живете! Ти хочеш проблем? Вони в тебе будуть! Ти мене поняла?’ По-перше з самого початку нашої співпраці я спілкувался с оператором Олегом і ми обговорювали усі деталі 2х.з дружиною оператора ніяким перемовин раніше не було і з нею не велося ніяких справ. Після того як дружина оператора, вела себе неадекватно та погрожувала, оператор навіть не вибачився, а сказав що повністю підтримує свою дружину. Це взагалі абсурд, бо так справи вести не можна і це не є коректрим по відношенню до клієнта.
підсумок - мій варіант
Замовили весілля, тому що по матеріалу, який був представлений на інтернет ресурсах – якість була гарною, і поспілкувавшись з вашими клієнтами вони залишились задоволеними. Підсумок, ви вмієте якісно монтувати і робити відео,але наданя сервісу, спілкування та агресивність зіпсували враження та звели нанівець усі позитивні сторони співпраці.
фінал 2
Приниження гідності полягало у тому, що вага дружина погрожувала та образливо висловлювалася у мій бік.Як було домовлено з вами, як тільки ви надаєте чек, буде оплачена флешка, так і було зроблено. Вам чітко було прописано, перед купуванням флешки, що вона буде оплачена, і ніхто про те що цього не буде зроблено не казав. Ми з вами обговорювали нашу співпрацю і висловлювали позицію один одного, як втрутилися ваша дружина і почала себе агресивно поводити. Це є не припустимо по відношенню до клієнта. 4) Наглість та непрофесіоналізм та неякісне надання послуг - в тому що 1) втрутилася ваша дружина 2) затримка з видачею матеріалу (хоча претензій до матеріалу не маю) 3) розповсюдження нашого весільного матеріалу, без нашого на те дозволу. Про те, щоми проти розповсюдження, було проінформовано неодноразо.
Увійдіть, щоб залишити відгук.
- Зйомка свят500 грн. - 5,000 грн.(500 грн./год.)
- Весільні фотографи500 грн. - 12,000 грн.(500 грн./год.)
- Відеограф600 грн. - 12,000 грн.(600 грн./год.)
- Випускні та шкільні альбоми250 грн. - 1,500 грн.(500 грн./год.)